KETIKA DI TEMURAMAH DALAM BERITA TV9 TAHUN 2007








*Servis ini adalah percuma
Sebab saya buka tawaran ni:
  1. Saya nak dapatkan ramai Moroccan friends untuk wife saya di Malaysia
  2. Ramai mengadu masalah hendak kahwin dengan orang Malaysia kepada saya
Untuk pengetahuan anda, saya kahwin dengan gadis biasa Morocco, dari bandar, tetapi...

Yang saya nak beri panduan ni ialah, kahwin dengan gadis luar bandar yang jelita dan baik
Saya dapat idea ni selepas adik ipar saya kahwin tahun lepas (dia kahwin dengan gadis luar bandar) Isteri dia memang cantik dan bersopan-santun, tidak seperti gadis moden
TYPE A: Berpurdah dan jaga amalan sunnah (yang ni ramai orang Malaysia tak lepas, sebab akan diinterview amalan, contohnya pada yang hafizah, kalau dia haid, kita kena bacakan 3 juz pada dia setiap malam untuk dia kekalkan Al-Quran, jaga solat jemaah dan solat tahajjud pun dia akan kejutkan kita
TYPE B: Bertudung biasa, biasanya gadis kolej
TYPE C: Tidak bertudung, tetapi akan bertudung selepas kahwin
TYPE D: Anak dara tua dan janda
Wajah-wajah cantik dah biasa bagi org Morocco sebab:
  1. Di Malaysia: 10 yang lalu depan kita, 2 orang sahaja yang cantik
  2. Di Morocco: 10 yang lalu depan kita, 8 orang yang cantik
Saya teringat ketika saya di India Utara pada tahun 1999 dulu, awek yang minta sedekah tu bermata biru dan berwajah jelita... kalau datang ke Malaysia sure jadi model
Jadi sama keadaannya dengan Morocco
MASALAH DI MALAYSIA
Masalah yang saya nampak ialah, belanja yang mahal untuk kahwin di Malaysia dan selepas kahwin dan...
Susah nak pilih yang lawa (sebab yang lawa biasanya demand tinggi)
Dan, budaya kampung sebenar dah makin hilang di Malaysia
Kalau dapat kahwin dengan yang lawa pun di Malaysia, kebanyakkannya ada budaya nak tunjuk status
Oleh itu, dari segi kos sara hidup dengan keadaan macam ini akan menyusahkan pihak suami
Tetapi di Morocco berbeza, sebab kebanyakkan dari mereka ialah orang biasa yang tidak berada, sudah biasa dengan kos sara hidup yang tidak tinggi
Jika mereka datang ke Malaysia dan tinggal dengan kita, dah kira satu perkara besar dalam hidup mereka, dan tidak banyak demand
Kalau nak tengok bentuk wajah mereka ni, saya tunjukkan bagaimana bentuk wajah yang banyak saya lihat di sana
(Tapi jangan pulak tengok video diorang yang moden-moden dan sosial kat yotube tu, memang dah macam european, nanti tambah dosa pulak)

Oleh itu, anda boleh datang ke sini untuk melancong dan bawa balik isteri ke Malaysia, boleh kahwin di Malaysia atau kahwin di sana juga
Cuba lihat belanja yang menarik:
  • Tambang return ticket untuk anda RM2100
  • Tambang isteri one way RM2500
  • Passport isteri + paperwork RM400
  • Bus ke destinasi tempat honeymoon Marrakech return RM600
  • Belanjakahwin A to Z RM5100 atau RM7500 (tengok keadaan family yang tetapkan harga)
  • Tempat tinggal dan makan anda 2 minggu ke 1 bulan RM900
  • Total RM11600 atau RM14000 anda bawa sendiri semua duit








So itu info secara ringkas...
Syarat untuk nak bermula dengan tukar gambar ialah:
Anda dah sedia ada RM14,000
Ibu, ayah atau keluarga dah setuju untuk kahwin dengan orang luar (tunjukkan laman web saya semasa beritahu mereka, sebab ramai salah anggap dengan kahwin Indonesia yang bermasalah)
Income anda jika di kampung ialah RM1700 sebulan selepas support family jika ada
RM2000 jika luar bandar dan RM3000 jika dalam bandar
Selepas bertukar gambar, jika berminat, boleh chat melalui webcam dan terus bersedia datang dalam masa 40 hari
Boleh juga nak datang dulu, kemudian buat proses di Morocco selama 30 ke 40 hari
Sila beri alamat di I/C anda, no tel. tempat kerja jika ada, dan no. tel rumah keluarga
Gambar anda dan gambar keluarga jika ada
**pastikan dulu apa maksud anda datang
Saya syorkan lebih baik buat pilihan bertukar gambar dan webcam chat dari Malaysia, iaitu cara kedua, pilih dahulu sebelum datang
Sebab kalau cara datang dahulu, kalau anda berminat dengan gadis, kena tunggu 30 hari di Morocco sebab proses nak buat I/C baru dan passport untuk si gadis Boleh juga anda datang selepas 3 or 4 bulan telah bersetuju untuk kahwin, untuk cara ini sila email pada saya

Untuk tunjukkan anda mampu dan serius untuk berkahwin, sila dapatkan info lengkap dalam bentuk ebook berharga RM100 Bank : Maybank No. Akaun : 1620 2144 9106 Nama : Hanane Rida 3rd Party E-mail : ym_class@yahoo.com Sila email saya selepas membuat pembayaran, dan sila soal pada email yang tertera diatas

..:: IKLAN ::..



>>  CLICK HERE   <<



>>  CLICK HERE   <<
















This page is powered by Blogger. Isn't yours?